Hur du skapar knockoutrubriker (PDF)

Hurduskriverknockoutrubriker1-1516746587152.pdf

Download File
Krister tipsar i videon att du skall kika lite i denna guide om rubriker och erbjudanden. Så skumma gärna igenom den redan nu så kommer du sedan se mönster för hur du kan få dina egenskaper och fördelar att sedan passa in i olika huvudrubriker (som beskriver ditt erbjudande) mm.

De exempel på rubriker du ser i den här guiden beskriver olika erbjudanden väldigt effektivt.

I den här guiden går vi igenom den viktiga huvudrubriken.

Rubriken brukar kallas för annonsen för säljbrevet. Och den är oerhört viktig eftersom den är det första som läsaren ser när hon läser din annons online eller i posten.

Rubriken måste fånga läsarens uppmärksamhet och få henne att vilja läsa resten av texten. Rubriken är med andra ord ett lockbete.

PS. Du kommer att återkomma den här rubrik-guiden många gånger under resan gång fram till en färdig säljtext

Copysystemet 2.0

I den här kursen så avslöjar den bästsäljande copywritern Krister Maxe "Hur du skriver så att folk vill köpa det du säljer". Här får du Kristers instruktionsvideor, checklistor, mallar och guider för att skriva säljande.

Redan registrerad?
Logga in för att fortsätta