Copysystemet 2.0 by Jonas Carlström
Inskrivningen är stängd

Copysystemet 2.0

I den här kursen så avslöjar den bästsäljande copywritern Krister Maxe "Hur du skriver så att folk vill köpa det du säljer". Här får du Kristers instruktionsvideor, checklistor, mallar och guider för att skriva säljande.

Inskrivningen är stängd

”Lat småbarnspappa som knappt kan använda en dator avslöjar unik skrivmetod som ger dig dubbelt så bra resultat på dina onlineannonser”

Han påstår att du är bara 5 enkla steg är ifrån att få 15%, 20%, 30% eller ännu högre intäkter från dina kampanjer, landningssidor eller din hemsida...

...eller få dubbelt så bra resultat från din annonsering på Facebook, Google, Instagram och all annan annonsering.

Dessutom garanterar han att metoden fungerar eller så får du den HELT GRATIS.
Bästa företagare och marknadsförare,

Min första tanke när jag hörde talas om det här var, ”Skitsnack!

Men när jag tittade på företagen som använt de här 5 enkla stegen: IKEA, Nordea, Fjällräven, ComHem, Statoil, City Gross, Försvarsmakten och många andra, så blev jag nyfiken. Ge mig fem minuter så ska jag berätta om en lat värmlänning som har upptäckt 5 enkla steg som kan fördubbla resultatet på alla dina annonser, säljbrev, landningssidor, e-postutskick, etc – 100 % garanterat.

Det var så här det började...

Nyligen satt jag hemma i soffan och filosoferade över hur mycket mitt liv förändrats under de senaste åren.
Jag smuttade på ett glas whiskey när jag kom att tänka på en frustrerande situation som jag befann mig i under mars 2010. 

Jag var riktigt frustrerad över att få ihop texten till ett projekt som strulade. Hur mycket jag än vände och vred på texten så blev den inte riktigt bra och det märktes på försäljningen.

Få köpte produkten. Och det kändes oerhört frustrerande eftersom produkten var bra. Till slut tröttnade jag på att försöka skriva själv och började leta efter någon som kunde hjälpa mig. Det var inte lätt. Många säger att de kan skriva säljande. Men få kan leverera vad de lovar.

Efter dagar av sökande på Internet kändes det lönlöst. Var det så att jag helt enkelt aldrig skulle hitta någon som kunde hjälpa mig?

När det kändes som mest hopplöst hände det en konstig grej. En gammal kollega mejlade mig och sa, ”Hörde att du letade efter någon som kan hjälpa dig med dina texter. Kolla in den här killen”. Han hade bifogat en länk i mailet.

Naturligtvis var jag skeptisk när jag klickade på länken. Men min skepsis förvandlades snart till beundran. Den här killen kunde verkligen skriva! Hans texter var inte bara intressanta att läsa, de var även roliga, lätta att förstå och övertygande. Med andra ord:

"Han kunde skriva säljande!"

Men kunde jag verkligen kontakta honom? Han kändes ju som en ”guru” inom sitt område.

Det kändes lite pinsamt att visa honom mina texter som inte funkade så bra som jag ville. Men jag tog mig mod och skrev ett mejl till honom. Några dagar sedan fick jag svaret att han inte kunde tänka sig att skriva texterna åt mig men att han kunde ge mig feedback (läs svidande kritik) på mina texter.

Jag mejlade tillbaka och frågade hur mycket det skulle kosta. När jag fick svaret höll jag på att sätta kaffet i halsen. Han skulle ha 10 500 kr plus moms för att ge kritik på min text. Men vid det här laget var jag i desperat behov av att få texten till just den här produkten att fungera, så jag chansade och sa ja.

En av Sveriges bästa copywriters

Personen jag pratar om är Krister Maxe, en av Sveriges bästa copywriters inom direktmarknadsföring. Han skriver annonser, säljbrev, e-postkampanjer, radioreklam, webbsidor, DM- och Internetkampanjer för många av Sveriges mest framgångsrika företag.

Han har till bl.a. skapat framgångsrika kampanjer för: 
 
IKEA, Svenska Spel, Statoil, Kodak, SAS, Veckans Affärer, Glocalnet, ICA Express, SWEDMA (Swedish Direct Marketing Association), Naturapoteket, Ordning & Reda, Dormy Golf, Böckernas Klubb, Audio-Video, Gripsholms Värdshus, TNT, Svenskt Militärhistoriskt Bibliotek, Företagarna och många fler. 
Krister har även skrivit för den amerikanska marknaden. Han skrev till exempel åt Joe Vitale som du kanske har sett i filmen ”The Secret”. Krister skrev bland annat Joe´s webbplats för boken ”The Attractor Factor” som hamnade på förstaplatsen på bästsäljarlistan hos Barnes & Noble (boken puttade ner Harry Potter till andra platsen). Dessutom kom boken tvåa på bästsäljarlistan hos Amazon. Krister har även skrivit fem böcker om marknadsföring och tidsplanering (en av böckerna kan du få av mig idag om du läser vidare).

"Krister sågade det jag skrivit, men sedan...

Hursomhelst, efter cirka två veckor fick jag tillbaka texten jag hade skrivit. Krister hade i princip sågat det mesta av vad jag hade skrivit. Men han hade gett mig tips, råd och strategier för att jag skulle få texten att fungera för produkten det handlade om.

Hans råd var att jag skulle skriva om texten efter hans rekommendationer och att han skulle titta på den igen när allt var klart. Ett av hans tips var, ”Skriv precis som du skulle skriva ett enkelt mail till en kompis”. Vi mejlade texten fram och tillbaka några gånger innan jag testade den.

Hur gick det då? Bra fråga!

De 10 500 kronorna som jag betalade Krister fick jag tillbaka på 24 timmar! Och efter några veckor sålde produkten sexsiffrigt! En ganska bra investering, eller hur?

Jobba mindre - tjäna mer

Nu har jag anlitat Krister för att få kritik på två av mina andra webbprojekt och fick lika bra resultat med dem! Att använda Krister för att få ordning på mina säljtexter är en av mina absoluta största hemligheter. 

Skulle du betala 10 500 kr för lite feedback om du sedan sålde sexsiffrigt av produkten? Visst skulle du det. Men här är problemet. Krister ger inte feedback längre. Och jag får nästan varje vecka frågor från kunder och prenumeranter om hur de kan få sina texter mer säljande.

Nöten jag försökt knäcka är hur jag på bästa sätt skulle få fler att nå samma resultat som jag utan att behöva betala 10 500 kr för feedback. För 10 säljtexter skulle det bli 105 000 kr och det är inte direkt vad de flesta har råd med till en början.

Efter nästan ett år av tjat, tjat, tjat så fick jag Krister att gå med på att avslöja alla sina formler och hemligheter. Precis samma metod som han själv använder när han skriver för sina kunder. 

Med Kristers skrivmetod kan du också fördubbla dina intäkter samtidigt som du spenderar minst 50 % mindre tid på att skriva ditt marknadsföringsmaterial.

Och JA den här skrivmetoden fungerar oavsett var du annonserar; Google Adwords, Facebook, e-postutskick, direktreklam, annonser, artiklar och alla andra medier som du kan tänka dig.

Nu är det din tur att också kunna...

  • Skriva vassa, övertygande texter som du vet ger dig bättre resultat än någonting du skrivit tidigare – det är systemet fungerar även om du avskyr att skriva!

  • Skapa oemotståndliga rubriker, inledningar, brödtext, avslut och erbjudanden än någonsin tidigare och få fler kunder snabbare och lättare.

  • Spruta ur dig nyhetsbrev och e-postkampanjer som drar in mycket mer pengar än tidigare varje gång du klickar ”Skicka” till din e-postlista.

  • Producera en konstant ström av vinnare på webben och med annonser, direktreklam och all annan marknadsföring som gör dig (eller dina klienter) rikare varje månad.

  • Skriva bättre, snabbare och med mer självförtroende. Missa aldrig någon deadline bara för att någon du anlitat för att skriva är slö och inte kan hålla tider.

  • Skriva förträffliga säljbrev, vykort, annonser, banners, autoresponders, välkomstbrev, webbsidor, broschyrer, foldrar, pressmeddelanden, produktbeskrivningar och allt annat marknadsföringsmaterial som du behöver.

  • Jobba mindre – tjäna mer! Med det här systemet vet du hela tiden vad du ska fokusera på och hur du ska skriva. Dessutom behöver du inte vara bra på att skriva.

5 enkla steg som ger dig bättre resultat än allt annat du provat

De flesta krånglar till det när de ska skriva säljande. Gör tvärtom istället. Håll allting så enkelt som möjligt. Kristers metod innehåller bara 5 steg. Följ de stegen så skriver du säljande nästan automatiskt.

Här nedan kan du få en smygtitt på de fem stegen (modulerna) i Copysystemet 2.0:

Vad ingår?

Video Icon 13 videoklipp File Icon 18 filer

Innehåll

Välkommen
Välkommen till Copysystemet
6 min
Modul 1 - Bli en säljdetektiv
3-stegs formeln för att ta fram din kundprofil
17 min
Bra saker att ha med när du samlar ihop till din copy
7 min
Hur du använder dina "listor" precis som proffsen
12 min
Sammanfattning & Exempel - Modul 1 (PDF)
1 MB
Modul 2 - Organisera ditt innehåll
Organisera din research på bästa sätt
3 min
Sammanfattning - Modul 2 - Organisera
1 MB
Hur du skapar knockoutrubriker (PDF)
500 KB
Modul 3 - Hur du får bättre idéer & argument till dina texter
Kristers formel för att få fram de bästa idéerna
11 min
Sammanfattning & Exempel - Modul 3 (PDF)
1 MB
Modul 4 - Hur du skriver säljande och övertygande
Tips & verktyg för hur du kommer igång att börja skriva
18 min
Sammanfattning & Exempel - Modul 4 (PDF)
1 MB
Modul 5 - Testa och förbättra dina texter
Redigera, spetsa och putsa till dina texter
9 min
Sammanfattning & Exempel - Modul 5 (PDF)
1 MB
BONUS - Lovord - hur du får dina kunder att skryta om dina produkter
Lovord Modul 1
12 min
Lovord Modul 1
200 KB
Lovord Modul 2
16 min
Lovord Modul 2
60 KB
Lovord Modul 3
18 min
Lovord Modul 3
100 KB
Lovord frågor
40 KB
Lovord mejlexempel
40 KB
Lovord mejlmall
30 KB
Bonus - Spetsa till din copywriting till nästa nivå
Hur du bevisar att det du säger är sant
600 KB
Skriv snabbare & bättre med säljbrevsformler
600 KB
Hur du skapar knockoutrubriker
500 KB
Hur du använder garantier
300 KB
Effektiva ämnesrader för email
800 KB
Vad som motiverar dina kunder
700 KB
BONUS - Workshops
Workshop: Fusklappen
(1h 14m 44s)
Workshop: Köplust
54 min

"Jag trodde att Copysystemet bara skulle innehålla självklarheter”

Så fel jag hade! Kursen innehåller en hel del klara fakta på vad som fungerar och inte. Materialet presenteras rakt på sak och utan krusiduller. Kursen är enkel att följa och du får omedelbart reda på vad som är viktigt och vad du ska göra för att skriva säljande. Vad jag gillar bäst är att det inte snålas med materialet. Man får både flera bonusmoduler och andra bonusprodukter vilket jag gillar. Suger i mig allt som en svamp!
Peter Sandorf

100% pengarna tillbaka garanti i 30 dagar!

Jajamensan, du riskerar ingenting på att investera i Copysystemet idag. Gå igenom de fem modulerna, läs, lyssna och titta på alla de olika bonusarna i lugn och ro. Dra nytta av alla modeller, genvägar, tips, tricks, hemligheter och andra verktyg som du får.

Börja använda Copysystemet i ditt företag eller med dina kunder så kommer du snabbt upptäcka att din investering kommer att betala sig snabbt. Bli inte förvånad om du fördubblar dina intäkter på din nästa kampanj.

Men bäst av allt:
Om du inte är 100 % nöjd under de närmaste 30 dagarna så är det bara att du kontaktar oss så får du alla pengarna tillbaka, utan frågor eller krångel. Det här betyder i princip att du får allt på ett silverfat helt gratis om du vill.

Passa därför på att bli medlem idag. Som jag redan sagt ska du vara supernöjd med dina resultat eller så får 100 % av din investering tillbaka. Och du behöver inte svara på några frågor om varför du vill ha pengarna tillbaka.
Starta kursen!

”Handfasta råd om hur du får nya kunder”

Det här är en lysande kurs, trots att den är ganska jobbig att gå igenom. Att skriva säljande är inget som du lär dig på en handvändning. Det tar sin lilla tid. Kursen är bra upplagd och mycket lärorik. 
Tempot är lugnt och du kan ta kursen i din egen takt, vilket både är en fördel och en nackdel. En fördel om du är fokuserad och verkligen vill lära dig att skriva bättre. En nackdel om du är lite lat. Men du får handfasta råd om hur du ska använda språket för att få nya kunder och locka fler besökare till din hemsida. 
Krister Bundy, Florama
Starta kursen!

Kurser online som hjälper dig att öka trafiken och sälja mer på nätet

Hej, jag heter Jonas Carlström och på den här sidan så undervisar jag företagare och entreprenörer att bli mer lönsamma genom att öka trafiken och sälja dubbelt så mycket på nätet främst via Facebook, Google och e-post marknadsföring.